Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 3 mai 2022

INVATA-MA SĂ TE IUBESC

           Învaţă-mă să te iubesc
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     De când te-am întâlnit mi-e drag de tine
Ai aprins în inima mea un foc,
Ce arde tare pentru tine
Simt că tu eşti tot. Te iubesc.

     Mă chinuie un dor și-o teamă
Te văd nesigură, eziţi,
Te pierzi în gânduri, fricile te-apasă
Şi nu ştiu dacă mă iubeşti şi tu.

     În inimă tu mi-ai intrat adânc
Şi astăzi te iubesc enorm,
Mă doare că tu stai departe şi nu vi
Să fim aproape, şi să ne iubim.

     Nu ştiu ce-aş mai putea să fac
Nu-s sigur de iubirea ta,
Spune-mi direct, e nu s-au da
Vom fi noi doi s-au mă amăgesc?.
         3 Mai 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu