Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 6 februarie 2022

MICA MEA PRINȚESĂ

                    Mica mea prințesă
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Citeam în cărţi, vedeam în filme
Iubirea minunată,
Visam şi îmi doream şi eu
Să o trăiesc odată.

      Am început s-o scriu şi eu
În vers şi poezie,
Poate o vei citi şi tu
Şi vei veni la mine.

      Şi uite că tu ai venit
Acum mă ţi de mână,
Eşti lângă mine, suntem fericiţi
Eşti mica mea prințesă.

      Acum totul e ca-n poveşti
Trăim frumos noi doi,
Te iubesc mult, prințesa mea
Tu mă faci fericit.
            6 Februarie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu