Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 20 februarie 2022

AŞ DA ORICE DRAGĂ TATĂ

                Aş da orice dragă Tată
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Aş da orice dragă tată
O clipă să te îmbrăţişez,
Să-ţi mai aud vocea caldă
Şi chipul să ţi-l privesc.

      Mi-e dor, tare dor de tine
De zilele acelea frumoase,
Când tu erai lângă mine
Şi amândoi zâmbeam.

      Aş da orice, cui să-i dau?
Să te trimită la mine
Nimic nu mă face fericit
Eu am nevoie de tine.

      Te rog dragul meu părinte
Din cer să te rogi pentru mine,
Să fiu un om bun ca tine
Să mă fereşti de cei rău

      Să îi opreşti pe cei care
Cauta sa imi facă rau,
Te rog dragă tată ai grija de mine
Tu esti în sufletul meu.
               20 Februarie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu