Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 ianuarie 2022

TU AI APRINS ÎN MINE UN FOC

                  Tu ai aprins în mine un foc
               (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Am crezut mereu că-s fericit
Că iubesc, că sunt iubit,
Am dat tot ce am mai bun
Ce folos, am fost  minţit.

      M-am temut să mai iubesc
A durut rău nepasarea,
Şi mi-am zis, nu e firesc
Să-mi mai plângă inimioara.

      Ai venit tu către mine
Ca o zînă din poveşti,
Ai aprins un foc în mine
Când ai spus că mă iubeşti.

      Astăzi totul e sublim
Am o viaţă nouă lângă tine,
Acum ştiu cum e să fi iubit
Tu eşti ingerul divin.
                8 Ianuarie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu