Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 ianuarie 2022

DA-MI O DOVADĂ DE IUBIRE

                         Dă-mi o dovadă de iubire
                   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Suntem frumoşi şi ne stă bine
Părem perechea ideală,
Vorbim mereu despre iubire
Visăm un viitor în doi.

      Ne privim neîncetat în ochi
Ne sărutam, recităm versuri,
Ne place seara când noi doi
Ne plimbăm liniştiţi sub clar de lună.

      Dar nu e deajuns sa spunem
Că ne iubim, că suntem un întreg,
Trebuie să fim mai aproape sufleteşte
Să ne susţinem amândoi.

      Nu înseamnă că strângându-ne în braţe
Sau că trăim amorul mult prea sus,
Iubire nu înseamnă asta
Ci unitate, sustinere, maturitate-n tot.

      Vreau să te văd  mai hotărâtă
În ceace vrei de la viaţă,
Eu vreau cu tine o familie frumoasă
Să fi tu cu adevărat întregul meu.
                 7 Ianuarie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu