Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 18 ianuarie 2022

SPUNE-MI CĂ TU EȘTI

             Spune-mi că tu eşti
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Spune-mi că tu eşti zîna cea bună
Iubirea ce o caut de demult,
Îngerul ce mă ţine de mână
Jumătatea mea ,că suntem fericiţi.

      Spune-mi că şi tu gândeşti ca mine
Că-mi ve fi aproape neîncetat,
Că iubirea noastră va fi mereu vie
Şi nimic n-o va păta.

      Am încredere în tine
Mi-ar plăcea să ai şi tu,
Să ne ţinem strâns de mână
Spune-mi tu că e aşa.
             18 Ianuarie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu