Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 7 decembrie 2021

TU EȘTI

    (Autor. Gabdiel Răzvan Stoica)

      Tu eşti raza mea de soare
Tu eşti tot ce îmi doresc,
Tu îmi dai motiv de viaţă
Tu eşti tot ce eu iubesc.

      Tu eşti zîna mea cea bună
Tu eşti visul meu real,
Lângă tine îmi e bine
Tu, doar tu eşti poezie.

      Te iubesc din inimă
Înger bun, sufletul meu,
Tu îmi aduci liniştea
Zâmbet, viaţă, tot ce am.
               7 Decembrie. 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu