Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 decembrie 2021

RĂTĂCIT

              Rătăcit
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      M-am rătăcit în gândurile mele
Şi parcă nu mai ştiu să ies,
Aici sunt visurile mele
Trăirile frumoase, tot ce mi-am dorit.

      Privesc în gol la nesfârşit
Imagini pline de frumos îmi trec prin ochi,
Ascult acele versuri ce tu mi le-ai scris
Despre noi doi, nedespărţiţi.

      Dar deodată mă trezesc
Dintr-un trecut în care am fost,
Astăzi prezentul este trist
Şi-ncep să scriu în versuri viitorul ce-l aştept.
                    4 Decembrie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu