Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 decembrie 2021

DE-AM ŞTI SĂ FIM MAI BUNI

               De-am şti să fim mai buni
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      De-am şti să fim mai buni
Cerul ar fi senin,
Lacrimi nu ar mai curge
Şi boli nu ar mai fi.

      De-am şti să fim uniţi
Am trăi toţi în pace,
Cu sufletul curat
Fără de răutate.

      De-am crede-n Dumnezeu
Şi l-am iubi din suflet,
Ispită n-ar mai fi
Nici gram de răutate.

      De-am şti oameni să fim
Nu ar fi aroganţă,
Ura ar fi invinsă
Ar fi viaţa frumoasă.

      Dar nu suntem nimic
Din tot ce-am scris în vers,
Doar niste răi, hain
Fără de suflet.
           15 Decembrie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu