Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 august 2019

Şi dacă ar fi?

Şi dacă ar fi?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Şi dacă ar fi să mă îndrăgostesc de tine?
Inima tare ar bate în piept,
Sufletul mi-ar fi plin de fericire
Şi ochii mei ar zambi neîncetat.

Şi dacă mi-ai da mâna şi-ai veni cu mine
Amândoi am trăi un vis frumos,
Am scrie o poveste de iubire
Şi viaţa noastră ar fi roz.

Ne-am bucura de clipe minunate
Am trăi amândoi în paradis,
Noaptea mi-ai adormi în braţe
Iar zilele ar fi magie, vis sublim.

Pe tine te văd cea mai minunată Fată
O zana bună, din poveşti,
Vino, dă-mi mâna, fi a mea Regină
Şi totul va fi ca-n poveşti.

19 August. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu