Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 23 august 2019

De ce nu crezi că te iubesc?

De ce nu crezi că te iubesc?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-ai atins sufletul cu frumuseţea ta
Şi mi-ai umplut inima cu iubire,
Mai făcut să simt fiorul dragostesi
Ai aprins un foc în mine.

Am găsit la tine tot ce îmi doresc
Puritate, alinare şi iubire,
Crede-mă că te iubesc
Vreau ca tu să imi fi Zana bună.

Tu mă faci să văd lumea frumoasă
Să mă bucur cu adevărat de viaţă,
Nu glumesc, când spun că te iubesc
Esti îngerul meu, tot ce-mi doresc.

Vino şi dă-mi mâna, rămai lângă mine
Hai să fim noi doi un trup,
Să ne bucurăm de viaţă împreună
Să fim mereu amândoi.

23 August. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu