Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 noiembrie 2018

Să nu mă laşi, nu vreau să te pierd
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
19 Noiembrie. 2018

Întodeauna am crezut
În dragostea pură, senină,
Şi mi-am imaginat Iubirea
Ca p-un alint, o mîngîiere.

Am visat mult la tot ce e frumos
Mi le-am imaginat aşa cum eşti,
Şi astăzi tu ai apărut
Eşti Zâna bună din poveşti.

Tot ce-am avut frumos s-a risipit
Tot a trecut, şi rău, şi bine,
Dar vreau ca tu să nu mai pleci
Să nu mai pierd, să-mi fî Iubire.

Cu tine azi sunt hotărît
Să constuiesc o lume minunată,
Să-mi fi Prințesa, să te alint
În Inimă să-ţi scriu Iubirea.

Amindoi să fim fericiţi
Să fim nebuni frumosi, să ne Iubim.,
Să nu pleci nu vreau să te pierd
Simt că tu eşti pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu