Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 22 noiembrie 2018

Am făcut curat în Suflet
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Astăzi am rămas cu mine
Singur în camera mea,
Mi-am luat Sufletul în palme
Şi usor l-am mîngîiat

Am privit atent la el
Am văzut că nu-i e bine,
I-am vazut o lacrimă
Plingea-ncet, îl durea rău.

-Ce se-ntîmplă Suflet drag
Ce-i cu tine de eşti trist?,
-De ce lăcrimezi în şoaptă,
De ce eşti nelinistit?.

Mi-a răspuns încet, timid
Cu glasul său tremurînd,
-Pling, sunt trist şi nu mi-e bine
-Văd că mai uitat puţin.

-Nu-ţi faci timp să stai cu mine
Mă răneşti cu nepasare,
-Laşi Oamenii răi să intre
La mine aici, şi astfel,
Mă ranesc şi nu mi-e bine.

Pe loc m-am oprit o clipă
M-am cutremurat puţin,
Am simţit şi eu durerea
Sufletului meu senin.

Atunci i-am promis că gata
Nu mai las pe nimenea,
Să se cuibărească acolo
Şi astfel sa-i facă rău.

Mulţi din clipa aceia ,gata
Au fost şterşi, îndepărtaţi,
Sufletului meu âi e bine
Astăzi zîmbeşte puţin.

Mulţi erau ocolo fără
Măcar sa-mi fie prieteni,
Îmi erau aproape pentru
Ca lor să le fie bine.

Cam tîrziu am inteles
Că nu toţi îmi sunt Prieteni,
Chiar de îmi vorbesc frumos
Mă lovesc, cam mişeleşte.

Deacum sunt hotărît
Să am grijă şi de mine,
Pentru cei, ce m-au lovit
Voi fi rău, indiferent.

Astăzi mi-este mult mai bine
Ca-m scapat de răul care,
Imi măcina Sufleţelul
Si-mi dădea numai durere.

Nu mai vreau Prieteni falşi
Nu voi mai da voie oricui,
Să-mi intre în Sufletel
Voi fi mai atent niţel.

22 Noiembrie. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu