Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 3 septembrie 2018

Tu eşti răsăritul meu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
3 Septembrie. 2018

Cu tine Viaţa mea-i un vis
Parcă trăiesc într-o Poveste.
Tu pentru mine eşti un Prinț
Iar eu Prințesa care Te Iubeşte.

Trăim intr-un castel frumos
Unde totul e paradis.
Florile toate ne Iubesc
Cand ne văd pe noi. fericiţi.

Tu îmi faci zilele frumoase
Imi pui culoare în tot ce văd.
In zorii dimineţii tu faci Soarele să strălucească
Si ai pui zîmbetul în raza lui.

Tu prntru mine esti alintul
Răsfăţul şi Iubirea ce-o trăiesc
Eşti zimbetul şi răsăritul
Iubitul meu. tot ce-mi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu