Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 septembrie 2018

Arată-mi că mă Iubeşti
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
4 Septembrie. 2018

Eşti Îngerul Inimii mele
Te scriu şi te alint în Poezii.
În fiecare zi sunt lîngă tine
Si te răsfăţ cu sărutări. atingeri vi.

În fiecare seară îmi adormi în braţe
Sub ploie de sărutări fierbinţi.
Iar în zori când Soarele răsare
Te trezesc .cu micul dejun şi Flori.

Pe drumul tău pun doar petale
Din cele mai frumoase Flori.
Alung din calea ta tot ce îţi stă în picioare
Ca tu sa mergi pe drum neted.

Acum vreau să-mi arăţi şi tu că mă Iubeşti
De la un timp eşti mult prea rece.
Când seara pun capul pe pernă si tu dormi
Eu plîng în noapte de durere.

Plîng. mă consum. că Te Iubesc
Văd că tie nu îţi mai pasă .
Mi-e frică ca-m să obosesc
Si tot ce-a fost frumos o să dispară.

Spune-mi te rog. mă mai Iubeşti?
Mai însemn ceva pentru tine?.
Acum sunt hotărît să plec
Şi am să-ţi spun. rămâi cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu