Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 septembrie 2018

Nu pot spune în cuvinte ce simte Inima
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
4 Septembrie. 2018

Că Te Iubesc o şti prea bine
Că îmi eşti dragă te ador.
O Spun tot timpul în cuvinte
În versuri și în Poezii.

Că tu eşti tot ce am mai scump
Soarele de pe Cerul meu.
O şti prea bine. că-ţi arăt
Prin fapte şi prin gesturi. mii.

Oricât de mult eu te Divinizez
Prin dulci. cuvinte şi alinturi.
Nu am cuvinte să-ţi descriu
Ce simte Inima din mine.

Mereu am să te ţin aproape
Şi am să te Iubesc din tot Sufletul meu.
Tu îmi eşti Inger şi lumină
Fiinţă cea mai dragă de pe acest pămînt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu