Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 17 aprilie 2023

ÎN INIMA MEA

                  În inima mea
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    În inima mea port o dragoste mare
Pentru un înger minunat,
E cea mai frumoasă şi mai dulce fată
                      Iubita mea.

    Ea îmi aduce mângâiere
Liniste-n suflet,  zâmbet pe faţă,
E tot ce iubesc, ce am mai scump în viaţă
              E îngerul meu ceresc.

    Iubita mea  eu îţi promit
Că am să te ocrotesc viaţa întreagă,
Tu meriţi tot,  mereu să zâmbeşti
                  Zîna mea minunată.
                        17 Aprilie. 2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu