Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 aprilie 2023

DOUĂ INIMI♥♥

                Două inimi♥♥
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    Te iubesc, sunt sincer când îţi spun
M-a cuprins un sentiment divin,
Inima acum îmi bate tare-n piept
Când sunt lângă tine şi în braţe te strâng.

    Inimile♥♥noastre împreună bat
Suntem doi acum şi ne e bine,
S-a aprins un foc, e focul dragostei
Şi asta ne leagă pe vecie.

    Îţi promit iubita mea
Ca-m să am grijă de inimioara ta,
Am s-o ocrotesc şi-am s-o răsfăţ
Fiindcă din suflet o iubesc.

    Acum totul e de vis
Ca-n poveşti, ca-n poezii,
Ce trăim noi e real
Te iubesc, eşti tot ce am.
          19 Aprilie.  2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu