Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 august 2020

DE CE ÎMI PUI OBSTACOLE ÎN CALE DOAMNE?

    De ce îmi pui obstacole în cale Doamne?
          (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                  28 August. 2020
    Doamne tu mi-ai dat viaţă pe pământ
Şi soare ai pus pe cerul cel albastru,
     Ai creiat pomii, florile, intregul univers
Pământul plin de şesuri, dealuri.

     Mi-ai dat puterea de-a zâmbi
Şi lacrimi, şi durere, şi necaz,
     Am căzut, tu mai ridicat
Am suferit şi m-a durut.

     De ce Doamne mă laşi să cad
Să fac prostii, şi să gresesc?,
      De ce mă laşi să fiu rău, să urãsc
Opreste-ma, pune-mi iubire în inimă, intelepciune în gând.

      De ce îi pierdem pe cei dragi?
Dorul ne mistuie prea tare,
       De ce ne îmbolnăvim şi dăm de greu
Nu ne lăsa din mână Doamne.

       Iartă-ne Doamne, nu ne pedepsi
Indreapta-ne căci singuri nu putem,
       Nu ne lăsa să mai greşim
Opreşte raul şi necazul, dă-ne soare.
                           Amin
www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com
https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL3g
     

   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu