Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 august 2020

ce-ţi PASĂ ŢIE

Ce-ţi pasă ţie
       (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)                     
                       7 August. 2020
Eu mă topesc de dragul tãu
    Dar ţie nici nu-ţi pasă,
Nici nu priveşti la sufleţelul meu
    Te crezi mult prea frumoasă.

Sunt sincer, te iubesc, curat
    Te văd o zînă bună,
Dar tu nici nu te uiţi la mine
      Nu-ţi pasă că te plac.

Când nu te văd o zi, o săptămână
     Îmi este tare dor,
Plâng şi suspin, dar ce folos
     Tu nu îmi dai un telefon.

Acuma ce să zic, eu te iubesc
    Dar dacă tu nu vrei
N-am ce să fac, am să renunţ
     Să fie aşa cum vrei.

Iubirea nu-i un joc, e sentiment
    Trebuie să-l trăieşti,
Păcat că tu nu mai ales
    Te las pe drumul tău.

www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com
https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL3g


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu