Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 6 decembrie 2018

Na venit Moşu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am fost cuminte tot anul
Nu am supărat pe mulţi ,
M-am gândit că vine Moşu
Şi-mi va da ce mi-am dorit.

Mi-am făcut ghetuţele
Aşteptînd cu nerăbdare,
Însă ce să vezi în zori
Mosul nici n-a vrut să apară.

Cum, de ce a făcut asta?
Căci aşa cum v-am mai spus,
N-am făcut prostii cu, carul
Aşa cat să le cam uit.

Unde să-l reclam pe Moşul
Că de mine a uitat, ?
Nu am dormit toată noaptea
Am stat şi l-am asteptat.

Asta e m-am resemnat
Poate vine Moş Crăciun,
Şi imi va aduce el
Tot ce mi-am dorit demult.

Nu am vrut maşini de fiţe
Bani, sau vacante de lux,
Doar un vis să-mi împlinească
Să fiu foarte fericit.

Pin la urmă nu e râu
Mă bucur, că-s sănătos,
Moşule să duci la alţii
Tot ce crezi tu că-s doresc.

La Copii să le dai dulciuri
Şi Părinţii să le-a duci,
Din străini, din departare
Să stea cu toţi de Crăciun.

6 Decembrie. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu