Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 decembrie 2018

Mi-e dor de vocea ta
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-e dor de vocea ta
Să-mi spună te Iubesc,
Mi-e dor de Ochii tăi
Să mă mai pierd în ei.

Mi-e dor mi-e dor de tine
Căci sincer te Iubesc,
Tu îmi dai fericire
Sufletu-mi împlinești.

Mi-e dor de mana-ți caldă
Ce îmi trecea prin păr,
Cum mă stringeai în brațe
Ca eu dulce sa adorm.

Mi-e dor de tine rău
Caci sincer te Iubesc,
Te vad Îngerul meu
Tu ești tot ce-mi doresc.

Si când tu vei citi
Versul ce eu l-am scris,
Atunci vei intelege
Caci te Iubesc, eu pentru tine trăiesc în fiecare zi.

28 Decembrie. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu