Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 14 octombrie 2018

Strigăt către Iubire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
14 Octombrie. 2018

Te-am așteptat deatita amar de vreme
Și am visat mereu la Chipul tău.
Să vi să îmi fi Sufletul pereche
Si să fim amindoi doar tu și eu.

L-am implorat pe Dumnwzeu
Să mi te-aducă în Viața mea.
Sa mă Iubești. Să te Iubesc și eu
Si să avem o lume doar a oastea.

Și te-a trimis pe tine în calea. Msa
Să dai culoare Vieții mele.
Să fi tu Fata ce-mi mingaie Inima
Îngerul păzitor. Ce-mi da putere.

Astăzi suntem la început de drum
Iubirea peamindoi neincearca.
Vrea să ne vadă cât suntem de uniți
Dacă luptăm să o avem în palmă.

Vom trece oare peste greu
Vom ști noi să îi ascultam cuvintul?.
Totul se va vedea în timp
Dacă va fi să fim noi doi un trup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu