Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 24 octombrie 2018

Mi-am amintit de tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
24 Octombrie. 2018

In buzunarul de la haina
Am găsit un ban ruginit.
Cu doua fete prea murdare
Ce nu imi servea la nimic.

Uitindu-ma la el mi-am amintit de tine
Cum erai falsa ma minteai.
Mimai ca ma Iubești. Ca ți la mine
Dar tu defapt ma înșelai.

-Of. Mi-am zis. Cum asa
-Cum am putut Iubi asa un Suflet?.
Cum am. Crezut ca tu-mi vei fi
Întregul ce îmi completează Viața.

Asa ca banul eu l-am aruncat
Pentru ca te înfățișa pe tine.
Mi-e bine azi fără prezenta ta
Du-te pe drumul tău cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu