Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 2 august 2017

Imi amintesc.cum ma priveai
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 August.2016

Totul a început frumos
Cu un sarut furat din joaca.
Eu te țineam de mina tu imi zimbeai frumos
Si ne-am trezit tinindu-ne în brațe.

Apoi cuvinte de Iubire
Am început a ni le spune.
Simțeam fiorii dragostei
Cum alergau în Inima la mine.

Eu iti spuneam Zana frumoasa
Tu Printul din Povesti.
Si ne-am promis că niciodată
Nimic și nimeni nu va lua Iubirea noastră.

Si ne-am ales o Stea pe Cer sa strălucească
În ea am pus Iubirea noastră.
Sa o privim în fiecare noapte
Si vie sa fie in Inimioara noastră.

Anii au trecut si am rămas lafel
Frumosi si Plini de Fericire.
Si azi trăim lafel ca ieri
Fiorii dragostei nevinovate.

Unde sunt eu si tu ești linga mine
Si impreuna suntem fericiți.
Steaua în care noi ne-am pus Iubirea
În fie care noapte ea va străluci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu