Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 iunie 2024

MI-AI PUS ÎN SUFLET SOARE

             Mi-ai pus în suflet soare
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Tu înger minunat
Cu, chip suav de zana,
Mi-ai pus în suflet soare
Şi zâmbet în privire.

    Eşti primul meu cuvânt
Ce-l port mereu pe buze,
Eşti inima din piept
Ce bate cu iubire.

    Eşti unică în lume
Frumoasă,  străluceşti,
Tu înger bun, din suflet
Pe tine te iubesc.

    Cu tine râd şi plang
Cu tine eu mă cert,
Dar tu eşti pentru mine
Un înger drag şi scump
Pe care îl iubesc.

    Frumoasă eşti iubito
Mereu  tu eşti aici,
Fata inimii mele
Din suflet te iubesc.
      26 Iunie. 2024


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu