Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 14 martie 2024

TATĂ

                         Tată
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica.)
Pentru Tatăl  meu, care acum 14 ani, a plecat la cer

   Mi-e dor de tine tată
Te strig şi plâng în mine,
Tu ai plecat, eşti sus
Cu ingerii în ceruri.

   Îmi curg lacrimi din ochi
Aş vrea ca să te văd,
Să vi din cer la mine
Să mă îmbrăţişezi.

   Acasă toate-s bune
Noi suntem sănătoși,
Aşa cum tu ne şti
Şi  cum ne vrei pe toţi.

   E greu că tu nu eşti
Aici, acum cu noi,
Dar ştim că ne iubeşti
Şi te rogi pentru noi.

   Eşti viu, eşti lângă noi
În inimă şi-n suflet,
Te iubim dragă Tată
Tu eşti bunul părinte.

   Acum noi ne rugăm
La bunul Dumnezeu,
Să stea mereu cu tine
Să fi stfenicul său.

   Să ai grijă de noi
Să ne fereşti de rău,
Te iubesc Tată dragă
Eşti îngerul meu.
       14 Martie. 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu