Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 iulie 2022

SĂRUTĂ-MĂ ȘI TACI

                  Sărută-mă și taci
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
  
   Nu spune nimic iubit-o
Privește în ochii mei, 
Și uite cum ei zâmbesc 
De dragul tău, te iubesc. 

     Ascultă-mă, vreau să-ți vorbesc
Despre ce simt pentru tine, 
Iubirea ce ție ți-o port
E pură și divină. 

     Timid sunt, poate prea tare
Căci nimeni nu e ca tine, 
Sărută-mă iubit-o 
Și Ia-mă în brațe la tine. 

     Te rog fi mai aproape
Iubește-mă și tu, 
Și n-ai să regreți o secundă 
Tu-mi mângâi inima❤️, sufletul😘. 

     Răbdare vreau de la tine
Vino aproape cu inima❤️, 
Sărută-mă iubit-o 
Tu ești mângâierea mea. 
           7 Iulie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu