Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 septembrie 2021

CE MAI ŞTI DE NOI?

                     Ce mai şti de noi?
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Am fost odată amândoi
Şi ne iubeam enorm,
Pe cerul nostru era mereu soare, fără ploi
Şi eram fericiţi.

      Ne completam în toate noi
Ne înţelegeam din priviri,
Inimile ne bateau în piept
Vesele intr-un ritm.

      Astăzi toate sunt amintiri
Scrise într-o carte,
Doar pozele şi poeziile
Mai spun ceva de noi.

     Iubirea m-a intrebat într-o zi
Mai şti ceva de noi?,
I-am răspuns cu glas tremurând
Că nu, dar te iubesc.

      În nopţile când n-aveam somn
Am început a scrie,
Pe frunzele ce au căzut din pomi
Versuri și poezie.

      Iubirea toată, amândoi
Versuri cu mângâiere,
Şi sper că vântul să le aducă, să le citeşti
În braţele tele.

     Iubirea pură nu se uită
Rămâne vesnic vie,
Eu te-am iubit, curat din suflet
Aşa cum scrie în poezie.
               22 Septembrie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu