Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 29 iunie 2021

DRAGOSTE FĂRĂ MOTIVE

                Dragoste fără motive
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Eşti divină şi devină
Pentru tot ce azi trăiesc,
Mi-ai făcut viaţa senină
Mai făcut iar să iubesc.

   Mi-ai redat zâmbetul pur
Mai făcut să văd mai bine,
Lumea toată împrejur
Totul este poezie.

   Tu eşti tot ce astăzi am
Dragostea mea minunată,
Tu eşti fericirea mea
Zîna bună, fermecată.

   Lângă tine îmi e bine
Eu sunt cel mai fericit,
Mulţumesc fată divină
Că la mine ai venit.

   Amândoi astăzi trăim
Un vis pur, dulce poveste,
Te iubesc şi nu regret
Că pe tine te-am ales.
                29 Iunie. 2021
  
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu