Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 1 august 2017

Astazi vreau să-ți spun ceva
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 August.2016

Am in Inima fiori
Sunt fiorii dragostei.
De cind te cunosc pe tine
Nu mai vrea să stea în piept.

Bate tare cu putere
Ma întreabă doar de tine.
Imi spune cu glasul blind
Sa te aduc linga mine.

Asa ca m-am hotărît
Astazi sa iti spun ce simt
Nu mai pot să țin secret
Ca te plac.ca Te Iubesc.

Da asa e.imi esti Draga
N-am avut curaj sa-ti spun.
Am crezut întotdeauna
Ca nu sunt ce cauți tu.

Dacă ai ști decite ori
Am vrut să-ți mărturisesc.
Ca tu ești o Fata Dulce
Si pe tine Te Iubesc.

Stai si-asculta-ma puțin
Crede-ma iti spun din Suflet.
M-am îndrăgostit de tine
Te Iubesc si stiu ce zic.

Vreau sa nu ma crezi nebun
Sa nu te superi pe mine.
Sper ca si tu sa gindesti
Asa cum îți spun eu ție.

Eu mereu ti-am spus ce sim
Cum te vad.cum te privesc.
Esti o Zana minunata
Sincer spun că Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu